Veelgestelde vragen
Staat je vraag niet hieronder, neem dan contact met ons op
Bestellen
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik nu doen?
Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen of als je hulp nodig hebt bij het bestellen dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef aan waar je mee geholpen wilt worden, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag nog iets toevoegen aan mijn bestelling is dat mogelijk?
Zolang je bestelling nog in behandeling is, is dat mogelijk. Via het contact formulier kan je aan ons doorgeven wat je graag nog zou willen toevoegen. Wij zullen dan voor je kijken of dit mogelijk is.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Wij raden aan om eerst in je spam folder te kijken of de mail niet hier terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag. Wij checken dan voor je of de bestelling goed is door gekomen. Als dat zo is, dan mailen we alsnog de bestelbevestiging naar je.
Ik zie dat er een kortingscode ingevuld kan worden bij de winkelwagen, hoe kom ik hieraan?
Deze codes verstrekken wij via social media of via de nieuwsbrief.
Ik heb een bestelling geplaatst en al betaald, maar ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan de korting nog worden toegepast?
Helaas is het niet meer mogelijk om de korting nog toe te passen op bestellingen die geplaatst en al betaald zijn.
Ik wil van een bepaald product meerdere stuks bestellen, maar ik zie dat er niet genoeg op voorraad is. Is het mogelijk om alsnog het gewenste aantal te bestellen?
Wij kunnen voor je kijken of we het desbetreffende product kunnen bijbestellen. Als het bij de groothandel op voorraad is kunnen we het binnen 3 werkdagen in huis hebben.
Ik heb mijn besteling ontvangen, maar er zat geen factuur bij de bestelling, kan ik deze alsnog krijgen?
Met oog op het milieu printen wij geen facturen, dit omdat de factuur digitaal verstuurd wordt aan de klant of je kan deze terug vinden in je klant account. Je kan er dan zelf voor kiezen om de factuur te printen. Mocht je de factuur niet via de mail hebben ontvangen dan kan er altijd contact met ons opgenomen worden. Wij zenden je deze dan alsnog via de mail.
Betalen
Op welke manier kan ik betalen in de webshop?
Bij Prettypretty kan je kiezen uit de volgende betaalmethodes:
Wij krijgen een melding als de betaling niet gelukt is. Wij nemen dan contact met je op. We kunnen je dan alsnog een betaalverzoek mailen, zodat de betaling alsnog voldaan kan worden. Mochten we geen contact met je hebben opgenomen, dan kan je een mail sturen naar: lisette@prettypretty.nl
Ik heb gekozen voor vooruitbetaling per bank, maar ik weet niet waar ik het bedrag naar over moet maken?
Het bedrag mag overgemaakt worden naar:
Naam: ELJA Lifestyle
Iban: NL45ABNA0454763395
Swift/ BIC: ABNANL2A
Graag onder vermelding van je ordernummer. Zodra het bedrag is bijgeschreven versturen wij je bestelling.
Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. Bestellingen worden op werkdagen op de post gedaan. Wanneer je op werkdagen vóór 14:30 uur bestelt en betaald hebt, wordt je order dezelfde dag nog verzonden. Alle bestellingen die na 14:30 uur binnen komen, worden pas de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.
Indien je voor vooruit betaling per bank kiest, dan wordt je order pas verwerkt zodra de betaling bij ons is bijgeschreven, het kan dus zijn dat via deze betaalmethode je order een dag vertraging oploopt.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland bij een minimale besteding van €20,- Bij een besteding lager dan dit bedrag wordt er €2,95 aan verzend en administratie kosten in rekening gebracht.
De verzendkosten buiten Nederland bedragen altijd €7,75. Bij een besteding vanaf €150,- zijn de verzendkosten gratis.
Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, maar heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Wat nu?
Als je, je bestelling na een week nog steeds niet binnen hebt, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij bij PostNL na of er iets niet goed is gegaan.
Worden bestellingen als pakket verstuurd of via brievenbuspost?
Bijna al onze artikelen passen door de brievenbus en worden verzonden als PostNL brievenbuspost.
Bestellingen van €50,- of meer of bestellingen die niet in een envelop passen worden altijd als een (brievenbus) pakket verzonden. De kosten hiervan zijn voor onze rekening. Mocht je het pakket op een ander adres willen laten bezorgen dan kan je dat aangeven in het kopje ‘opmerking’ in de winkelwagen.
Zodra het pakket is verzonden, krijg je van ons via de mail een track en trace code.
Ruilen/ retourneren
Ik ben niet tevreden met een product, kan ik deze retourneren?
Bij Prettypretty heb je 14 dagen de tijd om te bedenken of je tevreden bent met je bestelling.
Wil je een product retourneren neem dan contact met ons. Geef aan ons door welke artikel(en) je retour wilt zenden en vermeld hierbij je factuurnummer/ordernummer.
De producten die je wilt retourneren dienen in goede conditie te worden teruggestuurd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd of gedragen mogen zijn.
De verzendkosten voor het terugsturen van de te retourneren producten zijn voor eigen rekening en op eigen risico.
Zodra de producten bij ons ontvangen zijn, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.
De producten kunnen naar het volgende postadres worden verzonden:
Prettypretty
Brediusweg 60
1401AJ Bussum
Ik wil graag een product ruilen is dat mogelijk?
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je een product naar ons terug stuurt, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.
Productinformatie
Ik heb een klacht over een product, wat nu?
Wij streven er naar om alleen producten met een juiste prijs/kwaliteit verhouding aan te bieden. Ben je toch niet tevreden over een artikel, neem dan contact met ons op, met een omschrijving van de klacht. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.
Ik mis een artikel in mijn bestelling, hoe kan dit?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan af en toe voorkomen dat er iets niet goed gegaan is bij het inpakken van je bestelling. Als dit komt doordat een product niet meer op voorraad is, dan nemen wij altijd contact met je op. Het product wordt dan nagezonden zodra het weer op voorraad is, of het bedrag wordt terug gestort op je rekening.
Heb je niets van ons gehoord hierover en ontbreekt er iets, neem dan contact met ons op. Wij horen graag wat er ontbreekt en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk nagezonden wordt.
Ik heb van een artikel meerdere zakjes besteld, maar ik heb maar 1 zakje binnen gekregen. Hoe kan dit?
Bij afname van meerdere stuks, voegen wij dit samen in 1 zakje. Mocht je alles in aparte zakjes willen, dan kan je dit uiteraard aangeven en zullen wij het apart verpakken.
Zijn de producten in de webshop nikkelvrij?
Onze producten zijn niet allemaal 100% nikkelvrij, wij raden daarom mensen met een nikkelallergie aan, deze niet te gebruiken. Onze producten voldoen wel aan de Nederlandse nikkelwet. Als een product 100% nikkelvrij is, staat dit aangegeven bij de product omschrijving.
Wij zijn niet aansprakelijk voor allergische reacties.
Hoe kan het dat de kralen/ materialen verkleuren?
De kans bestaat dat onze producten na verloop van tijd minder mooi worden en gaan verkleuren. Dit komt doordat de producten niet van edelmetaal zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld wel bij echt goud en zilver gebruikt wordt.
Het verkleuren van de producten gebeurt voornamelijk doordat ze in contact komen met water, zoals bijvoorbeeld regen, parfum, zweet, etc. Het is daarom verstandig dat je, je sieraden af doet tijdens het douchen, sporten, afwassen, slapen, etc. en deze opbergt in een vochtvrije ruimte. Laat de sieraden ook niet in de volle zon liggen. Zon kan er ook voor zorgen dat de producten sneller verkleuren.
Bestellen
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik nu doen?
Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen of als je hulp nodig hebt bij het bestellen dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef aan waar je mee geholpen wilt worden, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag nog iets toevoegen aan mijn bestelling is dat mogelijk?
Zolang je bestelling nog in behandeling is, is dat mogelijk. Via het contact formulier kan je aan ons doorgeven wat je graag nog zou willen toevoegen. Wij zullen dan voor je kijken of dit mogelijk is.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Wij raden aan om eerst in je spam folder te kijken of de mail niet hier terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag. Wij checken dan voor je of de bestelling goed is door gekomen. Als dat zo is, dan mailen we alsnog de bestelbevestiging naar je.
Ik zie dat er een kortingscode ingevuld kan worden bij de winkelwagen, hoe kom ik hieraan?
Deze codes verstrekken wij via social media of via de nieuwsbrief.
Ik heb een bestelling geplaatst en al betaald, maar ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan de korting nog worden toegepast?
Helaas is het niet meer mogelijk om de korting nog toe te passen op bestellingen die geplaatst en al betaald zijn.
Ik wil van een bepaald product meerdere stuks bestellen, maar ik zie dat er niet genoeg op voorraad is. Is het mogelijk om alsnog het gewenste aantal te bestellen?
Wij kunnen voor je kijken of we het desbetreffende product kunnen bijbestellen. Als het bij de groothandel op voorraad is kunnen we het binnen 3 werkdagen in huis hebben.
Ik heb mijn besteling ontvangen, maar er zat geen factuur bij de bestelling, kan ik deze alsnog krijgen?
Met oog op het milieu printen wij geen facturen, dit omdat de factuur digitaal verstuurd wordt aan de klant of je kan deze terug vinden in je klant account. Je kan er dan zelf voor kiezen om de factuur te printen. Mocht je de factuur niet via de mail hebben ontvangen dan kan er altijd contact met ons opgenomen worden. Wij zenden je deze dan alsnog via de mail.
Betalen
Op welke manier kan ik betalen in de webshop?
Bij Prettypretty kan je kiezen uit de volgende betaalmethodes:
- iDeal via Mollie
- Paypal (Visa, Mastercard,American Express, Discover card)
- Mister Cash Bancontact via Mollie (België)
- Sofort Banking via Mollie (Duitsland)
- Vooraf overboeking per bank
Wij krijgen een melding als de betaling niet gelukt is. Wij nemen dan contact met je op. We kunnen je dan alsnog een betaalverzoek mailen, zodat de betaling alsnog voldaan kan worden. Mochten we geen contact met je hebben opgenomen, dan kan je een mail sturen naar: lisette@prettypretty.nl
Ik heb gekozen voor vooruitbetaling per bank, maar ik weet niet waar ik het bedrag naar over moet maken?
Het bedrag mag overgemaakt worden naar:
Naam: ELJA Lifestyle
Iban: NL45ABNA0454763395
Swift/ BIC: ABNANL2A
Graag onder vermelding van je ordernummer. Zodra het bedrag is bijgeschreven versturen wij je bestelling.
Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. Bestellingen worden op werkdagen op de post gedaan. Wanneer je op werkdagen vóór 14:30 uur bestelt en betaald hebt, wordt je order dezelfde dag nog verzonden. Alle bestellingen die na 14:30 uur binnen komen, worden pas de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.
Indien je voor vooruit betaling per bank kiest, dan wordt je order pas verwerkt zodra de betaling bij ons is bijgeschreven, het kan dus zijn dat via deze betaalmethode je order een dag vertraging oploopt.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland bij een minimale besteding van €20,- Bij een besteding lager dan dit bedrag wordt er €2,95 aan verzend en administratie kosten in rekening gebracht.
De verzendkosten buiten Nederland bedragen altijd €7,75. Bij een besteding vanaf €150,- zijn de verzendkosten gratis.
Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, maar heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Wat nu?
Als je, je bestelling na een week nog steeds niet binnen hebt, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij bij PostNL na of er iets niet goed is gegaan.
Worden bestellingen als pakket verstuurd of via brievenbuspost?
Bijna al onze artikelen passen door de brievenbus en worden verzonden als PostNL brievenbuspost.
Bestellingen van €50,- of meer of bestellingen die niet in een envelop passen worden altijd als een (brievenbus) pakket verzonden. De kosten hiervan zijn voor onze rekening. Mocht je het pakket op een ander adres willen laten bezorgen dan kan je dat aangeven in het kopje ‘opmerking’ in de winkelwagen.
Zodra het pakket is verzonden, krijg je van ons via de mail een track en trace code.
Ruilen/ retourneren
Ik ben niet tevreden met een product, kan ik deze retourneren?
Bij Prettypretty heb je 14 dagen de tijd om te bedenken of je tevreden bent met je bestelling.
Wil je een product retourneren neem dan contact met ons. Geef aan ons door welke artikel(en) je retour wilt zenden en vermeld hierbij je factuurnummer/ordernummer.
De producten die je wilt retourneren dienen in goede conditie te worden teruggestuurd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd of gedragen mogen zijn.
De verzendkosten voor het terugsturen van de te retourneren producten zijn voor eigen rekening en op eigen risico.
Zodra de producten bij ons ontvangen zijn, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.
De producten kunnen naar het volgende postadres worden verzonden:
Prettypretty
Brediusweg 60
1401AJ Bussum
Ik wil graag een product ruilen is dat mogelijk?
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je een product naar ons terug stuurt, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.
Productinformatie
Ik heb een klacht over een product, wat nu?
Wij streven er naar om alleen producten met een juiste prijs/kwaliteit verhouding aan te bieden. Ben je toch niet tevreden over een artikel, neem dan contact met ons op, met een omschrijving van de klacht. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.
Ik mis een artikel in mijn bestelling, hoe kan dit?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan af en toe voorkomen dat er iets niet goed gegaan is bij het inpakken van je bestelling. Als dit komt doordat een product niet meer op voorraad is, dan nemen wij altijd contact met je op. Het product wordt dan nagezonden zodra het weer op voorraad is, of het bedrag wordt terug gestort op je rekening.
Heb je niets van ons gehoord hierover en ontbreekt er iets, neem dan contact met ons op. Wij horen graag wat er ontbreekt en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk nagezonden wordt.
Ik heb van een artikel meerdere zakjes besteld, maar ik heb maar 1 zakje binnen gekregen. Hoe kan dit?
Bij afname van meerdere stuks, voegen wij dit samen in 1 zakje. Mocht je alles in aparte zakjes willen, dan kan je dit uiteraard aangeven en zullen wij het apart verpakken.
Zijn de producten in de webshop nikkelvrij?
Onze producten zijn niet allemaal 100% nikkelvrij, wij raden daarom mensen met een nikkelallergie aan, deze niet te gebruiken. Onze producten voldoen wel aan de Nederlandse nikkelwet. Als een product 100% nikkelvrij is, staat dit aangegeven bij de product omschrijving.
Wij zijn niet aansprakelijk voor allergische reacties.
Hoe kan het dat de kralen/ materialen verkleuren?
De kans bestaat dat onze producten na verloop van tijd minder mooi worden en gaan verkleuren. Dit komt doordat de producten niet van edelmetaal zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld wel bij echt goud en zilver gebruikt wordt.
Het verkleuren van de producten gebeurt voornamelijk doordat ze in contact komen met water, zoals bijvoorbeeld regen, parfum, zweet, etc. Het is daarom verstandig dat je, je sieraden af doet tijdens het douchen, sporten, afwassen, slapen, etc. en deze opbergt in een vochtvrije ruimte. Laat de sieraden ook niet in de volle zon liggen. Zon kan er ook voor zorgen dat de producten sneller verkleuren.